Pagini

2 nov. 2011

Nu omorâți și pruncii nenăscuți…


Nu de la voi e dreptul meu la viață,
Și nici pe-al vostru, nu vi l-am dat eu.
Cu toți avem un drept la dimineață.
Cu toți avem același Dumnezeu.

Când v-am ales nu ne-am dorit sclavie,
V-am pus conducători… și nu stăpâni,
V-am arătat respect și omenie,
Dar prea ușor ați devenit păgâni.

N-ați înțeles că-n noi vă stă puterea ?
N-ați înțeles, că noi v-am respectat ?
Nu tresăriți când ne-auziți tăcerea ?
Noi ținem capul jos… dar nu-i plecat.

Ați întrecut măsura… și ne doare.
Ne plângem morții, oare până când
Să mai răbdăm călcatul în picioare ?
Și voi sunteți tot muritori de rând.

Pe voi vă stăpânește lăcomia
Și v-ați pierdut și crezul și cuvântul.
Dac-ați putea, ați vinde România
Și de sub voi, va-ți arenda pământul.

Lăsați, pământului să-i cadă ploi,
Să-i crească flori, să bucure de soare,
Căci lumea nu se termină cu voi,
Mai sunt și generații viitoare.

Rostit, ca nume sfânt, Stefan cel Mare,
Se-aude-n el cuvântul moștenire,
Al vostru sun-a ură și trădare,
Al vostru, e doar moarte și pieire.

Când nu știi după moarte ce te-așteaptă,
Când lași durere, anilor trecuți,
În ultim ceas, urmează calea dreaptă,
Nu omorâți și pruncii nenăscuți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu