Pagini

13 ian. 2011

De câte ori cuvintele n-ajung...

Sunt om şi dor, şi fiinţă, şi scânteie 
Şi viaţă sunt îngemănată-n timp. 
I-am venerat pe zeii din Olimp 
Că n-au ştiut nicicând tristeţea ce e. 

Tristeţea mea ar fi crescut un munte 
Lăsând Olimpul doar o biată stâncă. 
M-am cufundat în liniştea adâncă 
Să uit de zei, Olimpul şi de multe. 

Mi-am angajat cuvântul ajutor, 
Să-mi umple nopţi ce s-au golit de vise 
Şi-n versurile ce-au rămas nescrise 
Să plângă el atunci când îmi e dor. 

Dar e şi dor pe care el nu-l ştie, 
Tăcerea lui deschide porţi la rând 
Prin care suferinţele pătrund 
Şi lacrima din ochii mei învie. 

Ascuns în taina sacră-a unui plâns 
Încerc tristeţea gândului s-alung, 
De câte ori cuvintele n-ajung, 
O lacrimă e singurul răspuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu